Modificarea si completarea unor acte normative – documente administrativ fiscale si procedurale

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Pe site-ul ANAF a fost publicat un comunicat cu privire la faptul ca se vor modifica si completa doua acte normative referitoare la documente administrativ-fiscale si procedurale.

“Agenția Naționala de Administrare Fiscală va modifica, printr-un proiect de ordin supus dezbaterii publice, OPANAF nr. 1155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimerie masivă a unor acte administrativ-fiscale și procedurale.

De asemenea, lista actelor administrativ-fiscale emise de ANAF, reglementate prin Ordinul președintelui ANAF nr. 967/2017, va fi completată cu 3 noi documente, respectiv:

  • Adresă de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi;
  • Decizie privind compensarea obligaţiilor fiscale;
  • Notă privind restituirea/rambursarea unor sume, astfel cum acestea au fost aprobate prin Ordinul preşedintelui A.N.A.F. nr.63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, precum şi pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.454/2016 pentru aprobarea

Procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la autorităţi sau instituţii publice.”

Sursa: ANAF

Autor articol: Diana Lodoaba, economist, profil Linkedin -click aici-

Articole similare